U heeft een klacht? Doe uw mond open!

 

Een klacht over uw eigen tandarts:

Mocht het een keer voorkomen dat uw tandarts u onjuist of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld? Doe dan uw mond open! Vraag uw tandarts om een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Iedere praktijk is verplicht aangesloten bij een klachtenregeling. Deze kan per praktijk verschillen. Kijkt u voor informatie over de klachtenregeling op de site van uw tandartspraktijk.


Klachten in het kader van de spoeddienst:

Mocht u een beroep hebben gedaan op de spoeddienst / centrale doktersdienst en heeft u daar klachten over, dan verzoeken wij u dit te melden door een e-mail te sturen naar info@tandartsenverenigingamersfoort.nl onder vermelding van “klacht” met een korte beschrijving van de klacht en uw contactgegevens. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een en ander nader te bespreken.
Dit helpt ons in het verder verbeteren van de dienstverlening.